zondag 23 april 2017

De uitdaging ...

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn schoonzus een kadobon van een online stoffenwinkel...
Dezelfde dag ging een kijkje nemen wat ik zou kiezen voor een mooi kleedje dat op mijn todo-lijstje stond.
In de webshop vond ik enkel katoentjes terug. Dat betekende dat ik voor een andere uitdaging ging.
Het neefje deed zijn communie en ik zou mijn ventjes in hetzelfde hemd laten gaan...
De deadline was 23 april ... vandaag dus!
Gisteren om 23.30 uur zat ik nog aan de keukentafel de knopen aan te naaien !
De grootste en kleinste man in huis werden naar mama's hand gekleed...
De puberzoon zweert al een tijdje bij alle tinten grijs/zwart, hem kon ik niet overtuigen.



blauw stofje: marbles van soft cactus
rood accent: veritas
mannenhemd : cliff hemd -la maison victor
jongenshemd: patroon veritas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten